חברות תיירות – זה בשבילכן: מה היתרונות של נתב שיחות עסקי?

נתב שיחות עסקי הוא כלי עבודה מיוחד, אשר עסקים רבים מוצאים כשימושי ביותר עבורם. חברות תיירות הן בין סוגי העסקים, אשר עשויים להפיק מכך תועלת רבה. ניתן להשיג שירות נתב שיחות בפני עצמו. אפשר ואפילו עדיף, לצרוך זאת כחלק ממערכת טלפוניה מתקדמת. בכל מקרה, זהו בחלט שירות שכדאי לכם להכיר. במה מדובר?

להזניק קדימה את המענה למתקשרים

Interactive Voice Response או IVR, הוא שירות אשר מנתב שיחות נכנסות לעסק שלכם, בצורה חכמה במיוחד. היתרון בכך עבור חברות תיירות, מתחיל מהעובדה שחברות כאלה מקבלות שיחות נכנסות רבות מלקוחות פוטנציאליים. כמובן, גם מלקוחות קיימים. בשני המקרים, חשוב ביותר עבור הצלחת החברה, ששיחות כאלה יזכו למענה זריז ויעיל. אלא שלא תמיד הדבר מתאפשר, מבחינת מענה מיידי של איש שרות. מה הפתרון? שירות מענה אוטומטי מתקדם. במילים אחרות – פתרון IVR. באמצעות שירות זה, ניתן כפי שתראו עוד מעט, לעשות הרבה יותר מאשר רק לאפשר למתקשרים להשאיר הודעה. כמו כן, הוא ניתן להתאמה אישית לדרישותיכם המיוחדות. כך שבסך הכל, מתקבל כלי עזר עסקי רב עוצמה ושימושי מאוד.

השרות של Voicenter

חברת VOICENTER הבולטת מציעה לעסקים שרות מערכת טלפוניה בענן, שבין יכולותיו גם IVR. במבט על, האינטראקציה עם שרות כזה כוללת את הצעדים הבאים:

  • מענה מיידי – גורמים שונים מתקשרים לחברתכם והמערכת עונה לכולם ומייד.
  • ניתוב עצמי – המערכת מאפשרת להם לנתב את עצמם לשלוחה מבוקשת, בהקשה על מקשים במכשיר ממנו הם מתקשרים. הניתוב עשוי להיות מותאם לשעות הפעילות.
  • ניצול טוב של ההמתנה – במידה והשלוחה תפוסה ביעד המבוקש, ניתן להמתין על הקו. גם במצב זה, מערכת נתב השיחות העסקי תספק את הערך המוסף שלה. היא תוכל להשמיע למתקשר הודעות קוליות לבחירתכם או מוזיקת רקע, לציין את מיקומו בתור ועוד.

 

 

עושר תכונות מתקדמות

מערכות אלה כוללות תכונות מתקדמות רבות, אותן ניתן לנצל בהתאם לצורך. למשל, האפשרות שהמתקשרים יקבלו בעצמם מידע אישי, בעקבות הזדהות מול המערכת. כאשר נציג שרות התפנה והמתקשר מנותב אליו, המערכת תוכל להציג בפני נציג השירות שלכם את פרטי המתקשר. התחכום של מערכות אלה אף משליך לחיוב על תדמית העסק. זאת, מאחר שכל מי שמתקשר נתקל בכך ומבין שהשקעתם במערכת מתקדמת מסוג זה. נסייג זאת ונוסיף, שהיבט זה תלוי בניצול חכם ומקצועי של המערכת. בדומה לכלים טכנולוגיים אחרים, חיוני להפעיל מערכת IVR בחוכמה, אחרת הדבר עלול להזיק. הכוונה למצבים, שבהם כיוון גרוע של המערכת מבלבל את המתקשרים ומשאיר רושם לא מקצועי.

חסכון במשאבים

נקודה חשובה ביותר, בוודאי בין הסיבות לבחירה במערכת כזו, היא החיסכון במשאבים. מערכות IVR חוסכות קודם כל בנציגי שרות ובהוצאות הכספיות עליהם. ניתן לומר, שהן מאפשרות לעשות יותר (עבודה אפקטיבית) עם פחות (משאבים).

יתרונות הענן

צריכת השרות במודל של מחשוב ענן, מספקת גמישות רבה. השרות יעמוד בעומס משתנה על נתב השיחות, מבלי שתצטרכו לשנות אצלכם תשתיות חומרה ותוכנה לשם כך. גם מודל התשלום עבורו כשרות ענן נוח ומקל על העסק. יש למעשה עוד תועלות לא מעטות, כגון שרידות משופרת במצבי חירום. מחשוב ענן בכלל, הוא נושא רחב שכדאי מאוד להכיר. כאשר מנסים זאת או מעוניינים להרחיב את השימוש במחשוב ענן, נתב שיחות עסקי עשוי להיות כיוון מצוין.

לסיכום

לחברות תיירות כדאי להשתמש במערכות ניתוב שיחות עסקיות. מדובר כיום במערכות בשלות ורבות עוצמה והן מספקות יחס מצוין, בין העלות לבין התועלת.