חברות תיירות גדולות? אל תיקחו סיכונים – הכירו את שירות "המשכיות עסקית" של GNS

אם אתם חברת תיירות גדולה, אתם בוודאי עושים שימוש נרחב במחשוב. האם וכיצד מערכות אלה מוגנות? בין אם זה האתר העסקי שלכם או מערכות אחרות? לכל עסק חשוב להגן על מערכות כאלה ולעשות זאת באופן שיטתי ואיכותי. אבל כיצד מממשים זאת בפועל? הכירו את שירות ההמשכיות העסקי של GNS.

תכנית להבטחת ההמשכיות העסקית

נתחיל בתזכורת קצרה: המשכיות עסקית או Business Continuity הוא מונח, שמתייחס למאמץ ולשיטות, להבטחת המשך הפעילות העסקית שלכם. מאחר שמחשוב נמצא כיום במרכז הפעילות בחברת תיירות ממוצעת, מדובר בפועל במידה רבה על הבטחת המשך פעילות תקינה, של מערכות המחשוב האלה. עושים זאת באמצעות שירות BCP איכותי, שהוא חלק מתכנון נרחב וחכם בנושא זה. יש להעריך את הסיכונים השונים ולגבש אסטרטגיית התאוששות מאסון (Disaster Recovery – DR), כולל צעדים מעשיים בכל הנוגע להיבטים מרכזיים כגון גיבוי. כך תוכלו להבטיח, שכל היישומים שלכם יישארו פעילים ברציפות והיטב.

מה מציעה GNS?

GNS מציעה בגדול, פתרון BCP מותאם אישית עבורכם. זאת, מבחינת נקודות מפתח כגון מרווחי הזמן המבוקשים בין גיבוי לגיבוי (Recovery Point Objectives) וזמן ההתאוששות המבוקש, בכל הנוגע לכל תהליך עסקי שרוצים לשחזר (Recovery Time Objectives). שרתי הגיבוי הם בפריסה גלובלית רחבה, הגיבוי והשחזור מאובטחים ואוטומטיים ומוצעת גם תמיכה 24/7. כל זאת, בעלות של החל מ-$499 ובתשלום רק עבור מה שתצרכו בפועל.

 

 

יתרונות חשובים

שירות מסוג זה מספק מגוון יתרונות משמעותיים, כולל:

  • מהירות – זמני התאוששות מהירים במיוחד, מאפשרים לכם “להציל את המצב” בהקדם האפשרי. נקודה זו חשובה מאוד, בכדי לצמצם נזקים כספיים, תדמיתיים ועוד.
  • נוחות – בעזרת שימוש בשירות BCP, תקבלו גיבוי ושחזור קלים, של קבצים, שרתים וירטואליים ויישומים. זאת, למצבם כפי שהיה לפני שניות, דקות, שעות או ימים.
  • צמצום עלויות – מודל תשלום נוח במיוחד, כשירות ענן. כמו כן, ההתאוששות המהירה מצמצמת נזקים כספיים בשעת כשל במערכות המחשוב. כמה נזק יהיה לכם, זו כבר שאלה אישית לכל עסק. אך לאור התלות הגדולה כיום במחשוב, שיבושים בפעילותו לרוב אינם זניחים.

יתרונות כשרות ענן

מאחר שמדובר בשירות ענן, יש כאן תועלות רבות אשר נובעות מכך, בהן

  • עמידות – מקרי כשל במחשוב שנובעים מפגיעה פיזית במערכות פנימיות, לא ייפגעו בשירות הענן שלכם (שנמצאים במקום מרוחק).
  • גמישות – שירותי ענן מספקים גמישות רבה מאוד, בהתחלת השימוש, התאמת אופן השימוש לדרישותיכם, הרחבת השימוש, הפסקתו וכדומה. הם גמישים אפילו מההיבט של היכולת לגשת אליהם מכל מקום ובכל זמן.
  • צמצום המחשוב הפנימי – במקום טיפול בכל הנושא אצלכם, אתם נהנים משירות ענן אשר אתם שולטים בו, אך את כל השאר הוא עושה מאחורי הקלעים עבורכם. כאשר השרתים לצורך זה נמצאים אצל ספק השירות החיצוני, הדבר מתבטא בצמצום הצורך שלכם בשרתים בתוך העסק.
  • צמצום עלויות – כפי שהזכרנו קודם, יתרון חשוב הוא צמצום עלויות. יתרון זה, מתקבל ישירות תודות לשימוש במודל שירות הענן. זאת, מאחר שיש לנו כאן פחות ציוד מחשוב, פחות נדל"ן שדרוש לאחסונו, פחות הוצאות מיזוג, צמצום הפסדים בגלל פחת בערך הציוד הזה, ביטול הצורך להשקיע בתחזוקתו ועוד.
  • פינוי תקציבים – תודות לחסכון הניכר שמושג, יש כעת מקור נוסף לתקצוב יוזמות שונות שחשובות לכם.

לסיכום

כאמור, מוטב שלא לקחת סיכונים. שיבושים במערכות המחשוב מגיעים בסופו של דבר, בכל מקרה. כך שכדאי להיות ערוכים אליהם באופן האופטימאלי. כיצד? באמצעות שירות ההמשכיות העסקית של GNS.