שירותי VIP בשדה התעופה

אם אתם בעלים של חברת הפקות שמתכננת את בואו של אח"מ ואדם חשוב לארץ, או אם אתם רוצה לתכנן ביקור דיפלומטי מחו"ל, ואפילו אם אתם עצמכם מיועדים לטום למקום מרוחק – חשוב שתדעו כי שירותי VIP בשדה התעופה יכולים להפוך את החוויה של הטיסה והנחיתה שלכם למעולה ואיכותית.

כיום ישנן חברות המתמחות בהקניית שירות VIP בשדה התעופה. אבל מה כוללים שירותים אלה ולמי הם מתאימים? כל המידע בהמשך.

שירותי VIP בשדה התעופה

טיסה לכל יעד ולכל מדינה יכולה לעבור בצורה מעולה וטובה יותר אם יודעים איזה מהלכים לבצע לפני הטיסה, כמו ביצוע צ'ק אין באינטרנט, המרות מטבע חוץ בשלבים מוקדמים, מציאת מקום חניה בשדה תעופה בקלות ועוד.

עם זאת, אחת מהדרכים אשר באמצעותן תוכלו ליהנות מטיסה טובה יותר היא באמצעות שירותי VIP שניתנים בשדה התעופה.

אבל מה כוללים שירותים מסוג זה?

שירותים מסוג זה מאפשרים להעביר את ההמתנה לטיסה בצורה נעימה, את ביצוע הרישום לטיסה בקלות כמו גם את מעבר הגבולות בצורה טובה ומהירה יותר.

באמצעות שירותי VIP בשדה התעופה אפשר ליהנות משלל שירותי קרקע לנוסע כמו ביצוע צ'ק אין מוקדם עוד מהבית, עוד אפשר ליהנות משירותי סבלות לכל מקום, הסעות משדה התעופה ואל שדה התעופה, בירור אודות אטרקציות במדינה אליה נוסעים (כמו גם קניית כרטיסים למופעים, הצגות ועוד) , ליווי אישי בשדה התעופה (ליווי שמקצר משמעותית  ההמתנה לטיסה), שירותי קונסיירג' הדואגים לכל הבקשות של הלקוחות, נהג אישי המלווה את הנוסע למקומות שונים, הסעות ברכבי שרד מפוארים, המתנה בטרקלינים עסקיים ועוד.

אחד מהשירותים הבולטים בהזמנת שירות VIP מסוג זה הוא היכולת להמתין בנחת לטיסה בטרקלין מצדה. טרקלין מצדה הינו טרקלין יוקרתי המאפשר המתנה לאנשים הנוסעים בטיסות פרטיות ובמחלקות ראשונות.

בטרקלין ניתן להמתין בנוחות לטיסה עם מזנון עשיר באוכל ומשקאות, עיתונים ומגזינים ומערכות ישיבה שנעים לשבת עליהן. עוד ניתן בטרקלין לבצע באופן אישי את הבידוק לפני הטיסה כמו גם את הצ'ק אין מה שחוסך זמן רב ומסייע ליהנות משירות נפלא ונעים.

שירותי VIP בשדה התעופה

אבל למי מתאימים שירותים כאלה?  

שירות VIP בשדה התעופה מתאימים לכל מי שרוצה לטוס עם מקסימום נוחות. השירות יכול להינתן לזוגות ומשפחות אבל הוא נפוץ בעיקר בקרב אח"מים ואנשים שטסים עם משלחות או לבד לארצות אחרות, או לנוסעים אשר מגיעים לארץ בשל סיבות שונות וחשובות.

שירותים מסוג זה מתאימים לדיפלומטים, לראשי מדינות, לאנשי עסקים, לאמנים שמגיעים להופיע בארץ, ולשלל אנשים שחייבים לקצר את זמני ההמתנה לטיסה, בין אם הם טסים בטיסות מסחריות לבין אם מדובר בטיסות פרטיות.

באמצעות שירותים מסוג זה ניתן לקבל ליווי בכל שלבי התהליכים המתבצעים בשדה התעופה, הם מובילים בקלות את הטיסה ללא עמידה בתורים ארוכים, הם מקנים דייל אישי, סבל לנשיאת הכבודה וכמובן שקונסיירז' הדואג לכל הצרכים של הנוסעים במדינת היעד כמו גם נהג מקצועי המקנה שירותי הסעות ברכבים מפוארים ואף ברכבי שרד ממוגנים.

אז אם אתם רוצים לטוס או להטיס אדם חשוב בטיסה קלה – זה הזמן להתעניין בנוגע לשירותים מסוג זה.